Welcome

I WANT TO BE LIKE SUNSHINE THAT ALWAYS GIVES LIGHT AND WARMTH IN YOUR LIFE, SOMEONE WHO YOU WANT TO TAKE WAKE WITH JUST LIKE SUNSHINE AND KNOW THAT THAT IS WHAT GIVES YOU LIFE.. SOMEONE WHO IS REALLY HOT AND BRIGHTENS YOUR DAY AND YOUR LIFE..

Tuesday 18 March 2014

19 March 2014 : Judgement Day *STPM 2012/2013


Photobucket






Finally, esok bersamaan 19 Mac 2014 merupakan hari yang amat dinanti-nantikan oleh pelajar STPM batch 2012/2013. Hari dimana keputusan STPM 2012/2013 akan diumumkan. Hanim sebagai salah seorang dari mangsa cuma mampu berserah dan redha menerima segala keputusan setelah berhempas pulas (padahal main-main je yang banyaknya) selama setahun setengah  menimba ilmu di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN JERANTUT. Serius CUAK gila. Setelah melihat kepada keputusan penggal 1, 2, 3 plus paper repeat yang tidak seberapa, Hanim cuma mampu tunggu dan lihat je keputusan penuh esok. Tapi yang paling penting, semoga Hanim dan rakan-rakan akan memperoleh keputusan yang boleh dibanggakan. Wish me luck..:)

"Ya Allah, kami pelajar STPM batch 2012/2013 telah berusaha semampu yang boleh. Kami memohon agar Kau berikan keputusan STPM 2012/2013 yang cemerlang kepada kami agar kami boleh membanggakan ibu bapa, guru-guru dan sekolah kami. Kau yg menciptakan duka dan Kau jualah yg menciptakan bahagia. Bahagia kami pohon diiringi airmata gembira pada hari esok, Ya Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Pemurah. Amin. Amin. Amin. Ya rabbal alamin."



NOTA KAKI : Kenapa I rase nebesss sengsangat ni.. HELP ME!!!


IT'S OK...I LOVE U








|Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Hanim|

2 Comments:

Sweethoneybelle said...

gud luck syg ! ape je result yang diterima nanti just redha n terima dengan hati terbuka sebab dah berusaha sehabis mungkin kan . pecyala result yang kita dapat akan sma dengan usaha yang kita lakukan . . if your work hard than the result will gempak lah . hehehe no worries oke . :)

Unknown said...

Amacam result?